- опрацюйте сторінки підручника 178-180;
- перегляньте презентацію тут (урок 33) ;
- запишіть у зошит визначення Відродження (Ренесансу), гуманізму, слайд 5;
- випишіть по 2 представники Відродження кожної галузі мистецтва та науки (слайди 6-10);
- запишіть риси доби Відродження (слайд 12);
- пояснити, чому епоха Відродження має таку назву (усно).
- прочитати статтю підручника. с. 181-184;
- переглянути відеопрезентацію тут про Петрарку; 7 хв.
- розповідати про історію написання збірки "Канцоньєре";
- перегляньте презентацію тут (урок 34);
- вивчити напам'ять сонет 61, с.184 підручника (можна вчити і в перекладі Д. Павличка);
- виразно читати сонет 132. Який ліричний герой сонета?
- письмово дати відповідь на запитання: які художні засоби використовує автор у сонеті (привести приклад антитези, риторичних запитань, оксиморонів: поєднання контрастних понять (муки солодкі, палаю в стужу тощо)?
- переглянути тут відеофільм про В Шекспіра; 5:08 хв.
- опрацювати інформацію тут ("шекспірівське питання");
- переглянути презентацію тут;
- записати в зошит інформацію 5 слайду (структура збірки сонетів);
- виразно читати сонет 66 (сторінка підручника 190).
- переглянути презентацію до уроку тут, (зверніть увагу на 4 слайд);
- порівняйте переклади сонета, 130 сонет, різні переклади, який найбільше сподобався, чому? (Усно).
Тест. Вергілій. Горацій. Овідій.
"Середньовіччя"

Загальна характеристика літератури Середньовіччя.
Лі Бо. Коротка біографія.
"Печаль на яшмовому ганку". Аналіз вірша.
Ду Фу. Коротка біографія.
Ду Фу. Хронологічна таблиця.
"Пісня про хліб і шовк". Аналіз вірша.
Лірика Ду Фу. Презентація.
Матеріали до вивчення теми "Відродження"
Кохання в житті Петрарки , біографія.
Відео А. Химинець. біографія.
Тест за трагедією.
Матеріали до вивчення творчості Сервантеса
Екранізації Дон Кіхота
Мультфільм. 1987 р.
Фільм. 1957 р.
Паспорт твору. Характеристика героїв.
Матеріали до вивчення теми "Бароко"
Відео (під'їзд у Києві)
Перлини бароко (фото).
Картки до вивчення вірша "Галерник".
Про поетів бароко та їх вірші.
Тест.

Біографія Р.Баха (вікіпедія).
Р. Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Текст.
Матеріали до вивчення творчості
Контрольний тест
Урок повторення. Літературне лото.
Література на літо
Список творів, що вивчатимуться у
9 класі
( жирним виділені ті твори, які раджу прочитати
влітку)
№ п/п |
Автор |
Назва твору |
1 |
Дж Свіфт |
«Мандри
Лемюеля Гуллівера» (І частина) |
2 |
Й. Гете |
«Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей» |
3 |
Й. Шиллер |
«До радості» |
4 |
Г. Гейне |
Вірші із «Книги пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало
зо мною…», «Коли розлучаються двоє…») |
5 |
Дж. Байрон |
«Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…» Поема «Мазепа» |
6 |
Оноре де Бальзак |
«Гобсек» |
7 |
Г. Ібсен |
«Ляльковий дім» |
8 |
Б. Шоу |
«Пігмаліон» |
9 |
Ш. Бронте Джейн Остін |
«Джейн Ейр» або "Гордість і упередження" |
10. |
Шолом-Алейхем |
«Тев’є-молочар» |
11. |
Р. Бредбері |
«451° за
Фаренгейтом» |
|
|
Для додаткового читання (позакласного)! |
|
Г. Лі |
«Убити пересмішника» |
|
Е. Сігел |
«Історія одного кохання» |
|
К. Нестлінгер |
«Маргаритко, моя квітко» |
|
Б. Космовська |
«Позолочена рибка» |
|
|
|
ДРУЖІТЬ ІЗ КНИГОЮ!
Немає коментарів:
Дописати коментар